.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود آن چیزی که می‌تواند شیرینی مجلس جدید را نابود کند، سخنان اختلاف‌انگیز، دعوا راه انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند است / نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ مجلس خبرگان در انتخاب خود، هیچگاه از اصول ثابت جمهوری اسلامی غفلت نکند(خبر)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود(ادامه)
مناظره انتخاباتی با موضوع نحوه نظارت شورای نگهبان قانون اساسی بر فرآیند انتخابات با حضور محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و محمد بهادری جهرمی حقوقدان و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در رسانه ملی برگزار شد....(خبر)
(ادامه)
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط ثبت‌نام ۱۸۰ نفر از اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس/حمایت کارگزاران از حسن روحانی در انتخابات خبرگان/ راه حل مسائل کشور قهر از سیاست نیست
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط (ادامه)
تصویری زیرخاکی از جوانی آیت الله جنتی
(ادامه)
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند.

۵۱۰ داوطلب برای تصاحب ۸۸ کرسی مجلس خبرگان/ رئیسی ازخراسان جنوبی و جنتی غایب انتخابات
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند. (ادامه)
علی جنتی گفت: دلیل طول عمر پدر شاید این باشد که ایشان خیلی حفظ‌الصحه را رعایت می‌کنند. از جمله در غذا خوردن و در استفاده از دارو ملاحظه دارند. راز طول عمر آیت الله جنتی
علی جنتی گفت: دلیل طول عمر پدر شاید این باشد که ایشان خیلی حفظ‌الصحه را رعایت می‌کنند. از جمله در غذا خوردن و در استفاده از دارو ملاحظه دارند.(ادامه)
شمال نیوز:

ستاد انتخابات کشور بررسی‌هایی را درباره داوطلبانی که صلاحیت‌ آنها احراز نشده انجام داده که نتایج قابل توجهی دارد. بیشترین دلیل عدم احرازِ صلاحیت‌‌های داوطلبان انتخابات مجلس چیست؟
شمال نیوز: ستاد انتخابات کشور بررسی‌هایی را درباره داوطلبانی که صلاحیت‌ آنها احراز نشده انجام داده که نتایج قابل توجهی دارد.(ادامه)
شمال نیوز:

رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان، برای انتخابات ششمین دوره‌ مجلس خبرگان ثبت‌نام نکرد. اتفاق مهم در مجلس خبرگان / آیت‌الله جنتی نامزد نشد
شمال نیوز: رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان، برای انتخابات ششمین دوره‌ مجلس خبرگان ثبت‌نام نکرد.(ادامه)
همسر آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان رهبری به علت بیماری دار فانی را وداع گفت.

همسر آیت‌الله جنتی درگذشت
همسر آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان رهبری به علت بیماری دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: ۱۴۰۰ مشاور املاک غیر مجاز در تهران به دلیل تخلفات صورت گرفته پلمب شد. ۱۴۰۰ بنگاه مشاور املاک غیر مجاز در تهران پلمب شد
مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: ۱۴۰۰ مشاور املاک غیر مجاز در تهران به دلیل تخلفات صورت گرفته پلمب شد.(ادامه)
شمال نیوز: روز گذشته اخباری مبنی بر وخامت حال آیت الله احمد جنتی در فضای مجازی منتشر شد بیماری آیت الله جنتی صحت دارد؟ / واکنش فرزند ارشد جنتی
شمال نیوز: روز گذشته اخباری مبنی بر وخامت حال آیت الله احمد جنتی در فضای مجازی منتشر شد(ادامه)
انتخابات هیأت‌رئیسه شورای نگهبان امروز برگزار شد که در این جلسه دبیر و اعضای هیأت‌رئیسه شورا با رأی اعضا برای یک سال دیگر ابقا شدند. آیت‌الله جنتی در دبیری شورای نگهبان ابقا شد
انتخابات هیأت‌رئیسه شورای نگهبان امروز برگزار شد که در این جلسه دبیر و اعضای هیأت‌رئیسه شورا با رأی اعضا برای یک سال دیگر ابقا شدند.(ادامه)
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند. ماجرای ساختمان فوق‌لاکچری حسن روحانی
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند.(ادامه)
رئیس مجلس خبرگان رهبری آیت الله سلیمانی را محور وحدت بین شیعه و سنی در دوران حضور در سیستان و بلوچستان خواند. پیام آیت الله جنتی در پی شهادت آیت الله سلیمانی
رئیس مجلس خبرگان رهبری آیت الله سلیمانی را محور وحدت بین شیعه و سنی در دوران حضور در سیستان و بلوچستان خواند.(ادامه)

پس از انتشار خبری مبنی بر برداشته شدن محدودیت‌های حصر مهدی کروبی و ابتلای او به آلزایمر، حسین کروبی فرزند مهدی در مصاحبه‌ای نسبت به این خبر واکنش نشان داد. حسین کروبی: پدرم را محاکمه کنند ببینند آیا آلزایمر دارد یا خیرمهدی کروبی
پس از انتشار خبری مبنی بر برداشته شدن محدودیت‌های حصر مهدی کروبی و ابتلای او به آلزایمر، حسین کروبی فرزند مهدی در مصاحبه‌ای نسبت به این خبر واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز:  آیت‌الله جنتی با رأی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، بار دیگر به عنوان رئیس این مجلس انتخاب شد.

آیت‌الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری ماند
شمال نیوز: آیت‌الله جنتی با رأی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، بار دیگر به عنوان رئیس این مجلس انتخاب شد. (ادامه)
مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامگاه شنبه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.



سیمرغ بهترین بازیگر برای استاد نصیریان و مجید صالحی | چه کسی بهترین بازیگر زن شد؟
مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامگاه شنبه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. (ادامه)
نامزد‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش «سودای سیمرغ» در رشته‌های مختلف معرفی شدند. نامزد‌های سیمرغ چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
نامزد‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش «سودای سیمرغ» در رشته‌های مختلف معرفی شدند.(ادامه)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند؛ نباید آنها را متهم کرد / در قضایای اخیر خود زن‌ها در مقابل فراخوان کشف حجاب ایستادند و در دهان آنها زدند / قوانین خانواده آنچنان محکم باشد که مردان قادر به ظلم کردن به زنان نباشند(خبر)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
کیهان در گزارشی، به رخدادهای کنگره یک روزه بزرگداشت مرحوم محمدتقی مصباح یزدی پرداخته است. سخنرانی رئیسی به خاطر ورود چه کسی قطع شد؟
کیهان در گزارشی، به رخدادهای کنگره یک روزه بزرگداشت مرحوم محمدتقی مصباح یزدی پرداخته است.(ادامه)
انتصاب سرپرست اداره ورزش و جوانان رامسر
جنتی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که تنها چند روز از سرپرستی عادل عالیشان بر ادراه کل ورزش و جوانان مازندران می گذرد که وی غربی ترین شهر مازندران را برای سفر درون استانی خود برگزید . عالیشان از غرب مازندران شروع کرد / روز پرکار سکاندار ورزش مازندران در رامسر
شمال نیوز : در حالی که تنها چند روز از سرپرستی عادل عالیشان بر ادراه کل ورزش و جوانان مازندران می گذرد که وی غربی ترین شهر مازندران را برای سفر درون استانی خود برگزید .(ادامه)
عکس/ احوالپرسی قالیباف از آیت الله جنتی
در حاشیه دیدار اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبرانقلاب(ادامه)
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است. جنتی، روحانی و ناطق نیستند/ چه کسانی در مجمع تشخیص تغییر کردند؟
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است.(ادامه)
براساس آئین نامه داخلی شورای نگهبان، انتخابات هیئت رئیسه این شورا هر ساله برگزار و طی آن هیئت رئیسه جدید برای فعالیت یک ساله انتخاب می‌شوند.

انتخاب اعضای هیات رئیسه شورای نگهبان/ آیت الله جنتی به عنوان دبیر ابقا شد
براساس آئین نامه داخلی شورای نگهبان، انتخابات هیئت رئیسه این شورا هر ساله برگزار و طی آن هیئت رئیسه جدید برای فعالیت یک ساله انتخاب می‌شوند. (ادامه)
آیت‌الله جنتی به عنوان دبیر شورای نگهبان ابقا شد
سخنگوی شورای نگهبان از انتخاب اعضای هیئت رئیسه سال جدید این شورا خبر داد.(ادامه)
 این روزها گمانه‌زنی‌ها حول محور تغییر و تحولات در ترکیب اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌چرخد.

زمزمه حذف محمود احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص / چه کسانی از دور میز مجمع بلند می‌شوند؟
این روزها گمانه‌زنی‌ها حول محور تغییر و تحولات در ترکیب اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌چرخد. (ادامه)
نجات ۱۴ غریق طی یک روز در بابلسر
رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر از نجات جان ۱۴ غریق طی یک روز در سواحل این شهرستان خبر داد.(ادامه)
هنرآفرین : پخش مارمولک که محتوایی انتقادی – سیاسی دارد، با واکنش اهالی سیاست همراه شد. زلزله «مارمولک» در فضای مجازی و سیاسی بعد از ۱۸ سال
هنرآفرین : پخش مارمولک که محتوایی انتقادی – سیاسی دارد، با واکنش اهالی سیاست همراه شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.313 seconds.